گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

در این وبسایت کلیپ های آموزشی در زمینه های کامپیوتر و مدیریت و حسابداری به صورت مالتی مدیا در اختیار کاربران قرار می گیرد.
آموزش کسب و کار اینترنتی یکی از مهمترین اهداف این وبسایت می باشد
پیوندهای روزانه

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل متخصص سخت افزار

عنوان شغل : سخت افزار
سخت افزار یکی از رشته های خاص و همچنین با گستره باز می باشد. زمانیکه شما خودرا به عنوان متخصص سخت افزار معرفی می کنید دایره وسیعی از مهارت ها را ادعا کرده اید. 
شما متخصص سخت افزار هستید؟ چه سخت افزاری؟ سخت افزارهای کامپیوترهای شخصی؟ سخت افزارهای تجهیزات شبکه ؟ سخت افزار موبایل ؟ سخت افزار لپ تاپ ؟ سخت افزار دستگاههای چاپ و اسکن ؟ سخت افزار تلفن های سانترال ؟ سخت افزار دوربین های مداربسته ؟ ….
هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شد دنیایی از مهارت ها و توانایی ها را شامل می شود. اما اجازه دهید یک مفهوم عامه از متخصص سخت افزار تعریف کنیم.
زمانی که شما وارد یک شرکت می شوید (حال این شرکت می تواند شرکت انفورماتیکی باشد یا یک شرکت تولیدی یا بازرگانی و یا هر شرکت دیگری) وقتی که به کارمندی متخصص سخت افزار یا مسئول سخت افزار گفته می شود در حقیقت کارمندی است که همه این کارها را انجام می دهد ، یعنی از نصب ویندوز گرفته تا تعمیرات پرینتر و کیس و موبایل کارمندها و شبکه و … را باهم انجام می دهد. 
اما آن چیزی که ما در این بخش توضیح خواهیم داد و تخصص ها و مهارت های مربوط به آن را بیان خواهیم کرد یک متخصص کاملا رسمی سخت افزار است که سعی می کنیم مدارک معتبر مربوط به این شاخه را نیز معرفی کنیم تا علاقه مندان بتوانند استفاده لازم را ببرند.پس به بخش دانش مورد نیاز برای بازار کار در رشته متخصص سخت افزار مراجعه کنید .

لینک مطلب در سایت اصلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
مدیر وبسایت وبسایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی