گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

در این وبسایت کلیپ های آموزشی در زمینه های کامپیوتر و مدیریت و حسابداری به صورت مالتی مدیا در اختیار کاربران قرار می گیرد.
آموزش کسب و کار اینترنتی یکی از مهمترین اهداف این وبسایت می باشد
پیوندهای روزانه

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ق.ظ

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند تدارکات

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند تدارکات

عنوان شغل : کارمند تدارکات
کارمند تدارکات با توجه به سمتی که در سازمان دارند همیشه با بازاری ها و فروشنده و با واردکنندگان اجناس و کالا ها و یا شرکت های خدماتی در ارتباط هستند و هر نیاز چه کالا و چه نیاز خدماتی را برای شرکت یا سازمان تامین می کنند.بنابراین اولین و مهمترین خصیصه ای که یک کارمند تدارکات باید داشته باشد روابط عمومی بالا است و اگر کسی در روابط عمومی و ارتباط با دیگران مشکل دارد همان اول از فکر وارد شدن به این شغل بیاید بیرون. 
اما برای کسانی که فکر می کنند می توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند سعی می کنیم معارت ها و دانش مورد نیاز را معرفی کرده و حتی سیستم های مهم و موجود در بازار کار ایران که متخصصان تدارکات باید کار کردن با آن سیستم ها را بلد باشند را معرفی کنیم.
پس به بخش دانش و مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار رشته کارمند تدارکات وارد شوید

مشاهد مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۰
مدیر وبسایت وبسایت
يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند خدماتی

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند خدماتی

عنوان شغل : کارمند خدماتی
یک کارمند خدماتی متاسفانه از دید بسیاری از کارمندان دارای جایگاه پایینتری از سایر کارمندان است و شاید از نظر چارت سازمانی هم اینطور به نظر بیاید اما از نظر قانونی و اخلاقی کارمند خدماتی به عنوان یک کارگر برای کارفرما محسوب شده و تمامی حق و حقوق وزارت کاری را باید در باره ایشان رعایت کرد. اما درباره دانش و مهارت های مورد نیاز برای یک کارمند خدماتی موفق باز هم باید به مشاغلی مراجعه کنیم که ویژگی های اخلاقی و رفتاری فرد در اولیت قرار دارد و حتی شاید دانش فنی خاصی مورد نیاز نباشد.(البته در برخی سازمان ها و ادارت کارمندهای خدماتی برخی کارهای انجام می دهند که نیاز به دانش و تخصص دارد ، مثال سازمانی که تمام مکاتبات داخل سازمانش را مکانیزه کرده است کارمند خدماتی اش برای درخواست مرخصی باید بتواند با سیستم یا امروزه حتی با موبایل درخواست خود را ارائه دهد. برای مطالعه دانش مورد نیاز کارمند خدماتی به لینک زیر مراجعه فرمایید...

مشاهد مطلب در سایت اصلی 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۹
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند دبیرخانه و بایگانی

عنوان شغل : کارمند دبیرخانه و بایگانی
تخصص ها و توانایی های لازم برای یک کارمند دبیرخانه شاید در ابتدا ساده و مختصر به نظر برسد و احتمالا فکر می کنید دانستن و کار کردن با بسته نرم افزاری آفیس (بویژه ورد و اکسل و اوت لوک) می تواند کار یه کارمند دبیرخانه یا بایگانی را راه بیاندازد. نمی خواهیم ادعا کنیم این تصور غلط است اما واقعیت این است که کمی باید کاملتر شود و یک سری تخصص ها و توانایی ها را باید به آن اضافه کنیم.برای مثال توانایی درک قوانین مکاتبات اداری در شرایط مختلف یکی از تخصص ها و مهارتهایی است که یک کارمند دبیرخانه و بایگان باید به آن مسلط باشد. و یا توانایی کار کردن با سیستم های اتوماسیون اداری در حد راهبری سیستم یکی دیگر از تخصص های مورد نیاز این دسته از کارمندان می باشد.(البته این مورد جای نگرانی ندارد و معمولا شرکتی که سیستم اتوماسیون اداری را در سازمان شما مستقر کرده است آموزشها و راهنمایی های کاملی در زمینه کار با سیستم به شما ارائه می دهد.) برای مطالعه بیشتر در این زمینه وارد لینک زیر شود...

مشاهده مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۶
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند فروش و بازاریابی

عنوان شغل : کارمند فروش و بازاریابی
فروش و بازاریابی جز مشاغلی است که علاوه به مهارت و توانمندی های تکنیکال به موارد شخصیتی و روانشناسی فرد نیز بستگی زیادی دارد. کارمند یا سرپرست و یا حتی مدیر فروش باید از نظر اخلاقی ویژگی های خاصی داشته باشد که برای بعضی از کارفرماها این ویژگی ها حتی از تخصص هم بالاتر است. در این قسمت ما درباره ویژگی های اخلاقی و شخصیتی یک کارمند فروش توضیحاتی ارائه داده و سپس به تشریح تخصص های لازم برای تبدیل شده به یک کارمند ، سرپرست و یا مدیر فروش خوب توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد. دقت داشته باشید که منابع معرفی شده را به دقت مطالعه فرمایید و سعی کند تخصص ها و توانایی های کامل را کسب کنید تا یک فروشنده خوب باشید...

برای مشاهده ادامه مطلب در سایت اصلی کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۴
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند مسئول دفتر

عنوان شغل : مسئول دفتر
مسئولین دفاتر با توجه به نوع کار و بنا به تاثیر گذاری بر روی مراجعه کنندگان معمولا از خانم ها انتخاب می شود زیرا خانم معمولا روحیه برخورد خوب و مناسب را داشته و به ظاهر مرتب خود اهمیت می دهند.(برخلاف آقایان که روحیه کمی زمخت داشته وبعضی از آنها به ظاهر خود اهمیت زیادی نمی دهند) البته این بدان معنی نیست که همیشه مسئولین دفاتر خانم هستند ، برخی سازمان ها و ادارات مسئول دفتر آقا نیز دارند. اگر بخواهیم درباره ویژگی ها و دانش مورد نیاز یک مسئول دفتر خوب اشاره کنیم باید به آن دسته از مشاغل رجوع کنیم که ویژگی های شخصیتی و اخلاقی نسبت به دانش فنی اولیت دارد. یک کارمند دبیرخانه یا یک کد نویس هیچ وقت در معرض برخورد با ارباب رجوع نمی باشد اما مسئول دفتر دائما در حال برخورد (حضوری ، تلفنی و مکاتباتی ) با سایرین است ، پس منظقی به نظر می رسد که ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این کارمند در اولیت باشد.برای مطالعه دانش و مهارت های مورد نیاز یک مسئول دفتر موفق به لینک زیر مراجعه کنید...

مشاهده مطلب در لینک اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۱
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند منشی دفتر

عنوان شغل : منشی دفتر
دانش مورد نیاز و مهارت های لازم برای یک منشی دفتر تا حدود زیادی شباهت به دانش و مهارتهای مسئول دفتر دارد و در بسیاری از سازمان ها این دو سمت یکی است. اما از نگاه چارت سازمانی یک مسئول دفتر واقعی در واقع بالاتر از منشی بوده و اختیارات بیشتری از یک منشی دارد. بنابراین باید توانایی های فنی و ویژگی های اخلاقی وی امتیاز بالاتری نسبت به منشی باشد. در خصوص دانش مورد نیاز برای یک منشی دفتر خوب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید...

مشاهده مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۱۰
مدیر وبسایت وبسایت
يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل نگهبانی و حراست

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل نگهبانی و حراست

عنوان شغل : نگهبانی و حراست
نگهبانی و حراست دو شغل متفاوت بوده و شاید بهتر بود که به صورت مجزا بررسی شوند اما با توجه به اینکه در اکثر سازمانها تخصص ها و مهارت های این دو شغل مشترک است این دو را با در یک مطلب نوشته ایم. این دوشغل علاوه اینکه ویژگی های رفتاری و اخلاقی خاص خود را نیاز دارد ، به ویژگی ها و شاید بهتر است بگوییم توانایی های جسمی فرد نیز توجه می شود و به ویژه در مورد سازمانهای خاص که امنیتی با شبه امنیتی هستند حتما این دسته از کارمندان با دقت و با مصاحبه های چند مرحله ای انتخاب می شوند. برای مطالعه دانش و مهارت های مورد نیاز کارمند نگهبانی و حراست به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مشاهده مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۹
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل متخصص شبکه های کامپیوتری

عنوان شغل : شبکه های کامپیوتری
شبکه های کامپیوتری یکی از شاخه های گسترده و البته بسیار مهم و مفید در حوزه فناوری اطلاعات می باشد. انواع مدارک موجود در این حوزه و انواع تخصص ها و بحث های متنوع کمی این شاخه از فناوری اطلاعات را پیچیده کرده است. 
به عنوان مثال شاید اسامی مدارک سیسکو ،CCNA, Network+,MCSE,MCITP و … را شنیده باشید. هرکدام از این مدارک ، دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی بوده و متخصصینی که موفق به اخذ مدارک بین المللی در این شاخه از انفورماتیک شوند براحتی می توانند صاحب یک شغل پردرامد باشند.
بله ، همانطور که اشاره شد ، در صورتی که در کار شبکه متخصص باشید و یک مدرک معتبر بین المللی داشته باشید مطمئنا بیکار نخواهید ماند و به سرعت در یک سازمان یا اداره در یک موقعیت شغلی خوب استخدام می شوید.
اما در ادامه این مبحث قصد داریم تا شاخه شبکه های کامپیوتری را کمی بیشتر بررسی کرده و مدارک معتبر بین المللی را معرفی نماییم. پس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۵۹
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل متخصص پایگاه داده

عنوان شغل : پایگاه داده 
متخصصین پایگاه داده در حالت کلی به دو قسمت تقسیم بندی می شوند ، برنامه نویس  پایگاه داده ، و سرپرست یا ادمین پایگاه داده . 
اگرچه این دو از نظر تخصص و دانش اشتراکاتی با یکدیگر دارند اما از نظر مفهومی می توان گفت برنامه نویس پایگاه داده کسی است که پایگاه داده را ایجاد و برنامه نویسی می کند و لایه پایگاه داده را برای نرم افزار آماده سازی می کند اما ادمین پایگاه داده در حقیقت کار نگهداری و پشتیبانی از پایگاه داده را انجام می دهد.
یک مدیر(ادمین پایگاه داده ) مراقب فایل های پشتیبان و نحوه سرویس دهی سرور پایگاه داده است و گاهی از امنیت پایگاه داده هم سر درمی آورد و از امنیت اطلاعات و امنیت فایل های پشتیبان گرفته شده اطمینان حاصل می کند. در مقابل یک برنامه نویس پایگاه داده ، مفاهیم پایگاه داده مانند جداول ، کوئری ها ، روابط ، استوردپروسیجر ها و … را به خوبی می شناسد و می تواند یک پایگاه داده خوب برای یک نرم افزار تحلیل و طراحی کند.
مهمترین پایگاه داده هایی که در حال حاضر بازار کار خوبی دارند به ترتیب اراکل و MS SQL SERVER است که البته بعد از این دو می توان به MY SQL نیز اشاره کرد. بویژه در بستر وب ، یا توجه به اینکه اکثر طراحان سایت از سیستم های مدیریت محتوای متن باز و رایگان استفاده می کنند ، پایگاه داده MY SQL اهمیت پیدا می کند. چرا که اکثر سیستم های مدیریت محتوای موجود در بستر اینترنت از پایگاه داده MY SQL استفاده می کنند. (البته دات نت نیوک که محصول مایکروسافت است از MS SQL SERVER استفاده می کند(
با توجه به توضیحات فوق مسیر کار افرادی که قصد ورود به بازار کاربه عنوان متخصص پایگاه داده را دارند مشخص شده است .پس برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید تا مطالب را کاملتر مطالعه کنید 

لینک مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۵۹
مدیر وبسایت وبسایت

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل متخصص سخت افزار

عنوان شغل : سخت افزار
سخت افزار یکی از رشته های خاص و همچنین با گستره باز می باشد. زمانیکه شما خودرا به عنوان متخصص سخت افزار معرفی می کنید دایره وسیعی از مهارت ها را ادعا کرده اید. 
شما متخصص سخت افزار هستید؟ چه سخت افزاری؟ سخت افزارهای کامپیوترهای شخصی؟ سخت افزارهای تجهیزات شبکه ؟ سخت افزار موبایل ؟ سخت افزار لپ تاپ ؟ سخت افزار دستگاههای چاپ و اسکن ؟ سخت افزار تلفن های سانترال ؟ سخت افزار دوربین های مداربسته ؟ ….
هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شد دنیایی از مهارت ها و توانایی ها را شامل می شود. اما اجازه دهید یک مفهوم عامه از متخصص سخت افزار تعریف کنیم.
زمانی که شما وارد یک شرکت می شوید (حال این شرکت می تواند شرکت انفورماتیکی باشد یا یک شرکت تولیدی یا بازرگانی و یا هر شرکت دیگری) وقتی که به کارمندی متخصص سخت افزار یا مسئول سخت افزار گفته می شود در حقیقت کارمندی است که همه این کارها را انجام می دهد ، یعنی از نصب ویندوز گرفته تا تعمیرات پرینتر و کیس و موبایل کارمندها و شبکه و … را باهم انجام می دهد. 
اما آن چیزی که ما در این بخش توضیح خواهیم داد و تخصص ها و مهارت های مربوط به آن را بیان خواهیم کرد یک متخصص کاملا رسمی سخت افزار است که سعی می کنیم مدارک معتبر مربوط به این شاخه را نیز معرفی کنیم تا علاقه مندان بتوانند استفاده لازم را ببرند.پس به بخش دانش مورد نیاز برای بازار کار در رشته متخصص سخت افزار مراجعه کنید .

لینک مطلب در سایت اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۵۸
مدیر وبسایت وبسایت