گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

گروه آموزشی ای دی یو

ارائه کلیپ های آموزشی در زمینه کامپیوتر ، حسابداری ، مدیریت و آموزش کسب و کار اینترنتی

در این وبسایت کلیپ های آموزشی در زمینه های کامپیوتر و مدیریت و حسابداری به صورت مالتی مدیا در اختیار کاربران قرار می گیرد.
آموزش کسب و کار اینترنتی یکی از مهمترین اهداف این وبسایت می باشد
پیوندهای روزانه

مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل متخصص شبکه های کامپیوتری

عنوان شغل : شبکه های کامپیوتری
شبکه های کامپیوتری یکی از شاخه های گسترده و البته بسیار مهم و مفید در حوزه فناوری اطلاعات می باشد. انواع مدارک موجود در این حوزه و انواع تخصص ها و بحث های متنوع کمی این شاخه از فناوری اطلاعات را پیچیده کرده است. 
به عنوان مثال شاید اسامی مدارک سیسکو ،CCNA, Network+,MCSE,MCITP و … را شنیده باشید. هرکدام از این مدارک ، دارای ارزش و اهمیت بسیار زیادی بوده و متخصصینی که موفق به اخذ مدارک بین المللی در این شاخه از انفورماتیک شوند براحتی می توانند صاحب یک شغل پردرامد باشند.
بله ، همانطور که اشاره شد ، در صورتی که در کار شبکه متخصص باشید و یک مدرک معتبر بین المللی داشته باشید مطمئنا بیکار نخواهید ماند و به سرعت در یک سازمان یا اداره در یک موقعیت شغلی خوب استخدام می شوید.
اما در ادامه این مبحث قصد داریم تا شاخه شبکه های کامپیوتری را کمی بیشتر بررسی کرده و مدارک معتبر بین المللی را معرفی نماییم. پس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

لینک مطلب در سایت اصلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۵
مدیر وبسایت وبسایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی