شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۵۷ ب.ظ
مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند اداری و دفتری
مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند اداری و دفتری
عنوان شغل : کارمند اداری و دفتری
با توجه به اینکه درصد بسیاری از کارمندان دولت و حتی شرکت های خصوصی در تهران و شهرستان ها با عنوان کارمند اداری فعالیت می کنند ، نوشتن درباره مهارت ها و دانش مورد نیاز این دسته از شغل ها بسیار سخت است. به چند دلیل:
دامنه فعالیت کارمندان اداری بسیار زیاد است
دامنه تخصص ها و دانش های مورد نیاز بسیار زیاد است
بسیاری از مهارت ها و دانشهای مورد نیاز کاملا اکتسابی است و بدون ورود به آن شغل نمی توان یاد گرفت.
بنابراین در این مورد مجبور به هستیم کمی با کلیت بیشتری موضوع را بررسی کنیم. امیدوارم این قسمت هم برای کاربران مفید باشد.
به قسمت دانش مورد نیاز برای ورود به بازار کار در حوزه کارمند اداری وارد شوید.
۹۷/۰۱/۲۵