مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند دبیرخانه و بایگانی
مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند دبیرخانه و بایگانی
عنوان شغل : کارمند دبیرخانه و بایگانی
تخصص ها و توانایی های لازم برای یک کارمند دبیرخانه شاید در ابتدا ساده و مختصر به نظر برسد و احتمالا فکر می کنید دانستن و کار کردن با بسته نرم افزاری آفیس (بویژه ورد و اکسل و اوت لوک) می تواند کار یه کارمند دبیرخانه یا بایگانی را راه بیاندازد. نمی خواهیم ادعا کنیم این تصور غلط است اما واقعیت این است که کمی باید کاملتر شود و یک سری تخصص ها و توانایی ها را باید به آن اضافه کنیم.برای مثال توانایی درک قوانین مکاتبات اداری در شرایط مختلف یکی از تخصص ها و مهارتهایی است که یک کارمند دبیرخانه و بایگان باید به آن مسلط باشد. و یا توانایی کار کردن با سیستم های اتوماسیون اداری در حد راهبری سیستم یکی دیگر از تخصص های مورد نیاز این دسته از کارمندان می باشد.(البته این مورد جای نگرانی ندارد و معمولا شرکتی که سیستم اتوماسیون اداری را در سازمان شما مستقر کرده است آموزشها و راهنمایی های کاملی در زمینه کار با سیستم به شما ارائه می دهد.) برای مطالعه بیشتر در این زمینه وارد لینک زیر شود...