مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند مسئول دفتر
مهارت ها و توانایی های لازم برای شغل کارمند مسئول دفتر
عنوان شغل : مسئول دفتر
مسئولین دفاتر با توجه به نوع کار و بنا به تاثیر گذاری بر روی مراجعه کنندگان معمولا از خانم ها انتخاب می شود زیرا خانم معمولا روحیه برخورد خوب و مناسب را داشته و به ظاهر مرتب خود اهمیت می دهند.(برخلاف آقایان که روحیه کمی زمخت داشته وبعضی از آنها به ظاهر خود اهمیت زیادی نمی دهند) البته این بدان معنی نیست که همیشه مسئولین دفاتر خانم هستند ، برخی سازمان ها و ادارات مسئول دفتر آقا نیز دارند. اگر بخواهیم درباره ویژگی ها و دانش مورد نیاز یک مسئول دفتر خوب اشاره کنیم باید به آن دسته از مشاغل رجوع کنیم که ویژگی های شخصیتی و اخلاقی نسبت به دانش فنی اولیت دارد. یک کارمند دبیرخانه یا یک کد نویس هیچ وقت در معرض برخورد با ارباب رجوع نمی باشد اما مسئول دفتر دائما در حال برخورد (حضوری ، تلفنی و مکاتباتی ) با سایرین است ، پس منظقی به نظر می رسد که ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این کارمند در اولیت باشد.برای مطالعه دانش و مهارت های مورد نیاز یک مسئول دفتر موفق به لینک زیر مراجعه کنید...